Avslappning vid tuben

Publicerad 2013-08-29 22:53:00 i Allmänt, Youtube-tips,

Idag är en sådan dag som kunde blivit alldeles perfekt, men som slutade katastrofalt. Idag fick jag nämligen möjlighet att testa min nya game-capture-enhet, Roxio Game Capture HD Pro, som jag varit taggad över att få testa redan sedan jag beställde den. Dessvärre visade den sig vara en stor jäkla besvikelse, den var kort sagt oduglig, men det märkte jag tyvärr inte förrän jag redan krånglat med installationen i ca tre timmar.
 
Efter många om och men slängde jag ner den i paketet den anlände i och bestämde mig för att returnera skiten. Det blir att beställa en annan model av ett annat märke och hoppas på bättre lycka nästa gång. 
 
Så istället för att bjuda på en egenhändigt gjord film blir det istället att bjuda på någon annans mästerverk. Tuben är vår vän, det får bli lite avslappning vid den :P
 
 
 
"Hey I'm grump! I'm not so Gruuuump! Aaaaaand we're The GameGrumps"
 
Danny & Egoraptor - GameGrumps
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela