GamingForLifes egna Yoytube-kanal : )

Publicerad 2013-08-05 21:15:00 i Allmänt, Youtube-tips,

Nu har jag fått ordning på GamingForlifes egna Youtube-kanal. (Yay) Vad det betyder är att det från och med nu finns en specifik kanal på youtube som till 100 % ägnas åt bloggen och allt vad den innebär. På denna kanal kommer det i framtiden att finnas allt från unboxings av nya spel till retro game pickups och ännu längre in i framtiden kanske även en och annan walkthrough. 
 
Hitintills ligger det bara ett klipp uppe, dvs det klipp som jag tidigare postade på min personliga Youtube-kanal och som visade min spelsamling i helhet. Jag lägger upp klippet ännu en gång ett par rader ner för dem som inte redan tagit en titt, men även för dem som är intresserade av den nya kanalen.
  
 
 
"We all make our choices, but in the end, our choices make us"
 
Andrew Ryan - Bioshock
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela