Whirling-Walkthroughs - Metroid Fusion

Publicerad 2013-08-12 22:43:00 i Whirling-Walkthroughs, Youtube-tips,

Det gick visst lite snabbare än vad jag trodde att bli färdig med första delen av min absolut första walkthrough. Vi får väl bara hoppas att jag inte missat något finstilt och på så vis bryter mot några lagar eller regler med detta filmklipp :P
 Jag tyckte dessutom att det var passande att göra en walkthrough på just Metroid Fusion då det ändå var ett av de senaste spelen vi tittade på i retrosamlingen. Hur som helst finner ni första walkthrough-delen ett par rader ner, men det bör kanske tilläggas att det hela inte blev optimalt utfört. Det var första gången jag testade att spela in via de programmen jag använde och både ljud och bild har krånglat på sina ställen. Så ni får gärna ha lite överseende.
 
 
 
 
"Any objections, lady?"
 
Adam Malkovich - Metroid: Other M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela