En hel vecka

Publicerad 2013-12-06 23:56:00 i Allmänt,

Redan imorgon har det gått sju hela dagar sedan jag påbörjade den så kallade Playstation 4-veckan här på bloggen och mycket har hunnit hända sedan dess. Det har bland annat gjorts en unboxing och skrivits en recension på ett av de mer eftertraktade spelen på konsolen. Men det ska också så sent som på veckans avslutningsdag, det vill säga imorgon, komma att bjudas på en recension av självaste konsolen.
 
Det känns som en rätt så gedigen vecka, speciellt med tanke på att det bara är lilla jag som drar i spakarna. Men jag har hört att man ska sluta när man är på topp och just därför tycker jag att vi avslutar veckan med den utlovade konsol-recensionen någon gång under morgondagen.
 
Under tiden vi väntar på att recensionen ska dyka upp tycker jag vi gör rätt i att titta på ett Youtube-klipp med en något Ps4-inriktad betoning ;)
 
 
Francis är rätt skön :D
 
 
"You’re more important than my sword. …But just a little."
 
Angeal - Final Fantasy VII: Crisis Core
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela