Juletider

Publicerad 2013-12-09 21:01:00 i Allmänt,

Det är skönt att det börjar närma sig jul, det innebär ju en del extra lediga dagar och därmed en del extra tid åt de stortitlar som man än inte fått sätta tänderna i. För min del innebär det tid åt The Legend of Zelda: A Link Between Worlds och Super Mario 3D World. 
 
Att jag än inte haft tid att uppleva år 2013:s största Nintendo-titlar känns sannerligen bittert på mer än ett vis, speciellt när Nintendo ligger mig så varmt om hjärtat som de gör. Men det innebär å andra sidan att julen i år kan komma att bli en riktigt minnesvärd tid, då den detta året kommer att innefatta två av de största Nintendo-titlarna på länge. 
Den tid jag kommer att få över åt de två titlarna kommer jag att skatta väldigt högt och förhoppningsvis kommer det att bli mer magiskt än vad Ps4-launchen varit. Man skulle väl kort sagt kunna säga att de spel som funnits att köpa till Ps4:an inte varit några spektakulära titlar. Nåja, det kunde varit sämre, och det har definitivt funnits sämre launch-lineups än så när det kommer till tidigare konsol-releaser. Om inget annat hjälper ju Sonys brist på intressanta titlar till att få Nintendos spel att se ännu mer lockande ut ;)
 
 
"When I discovered you, Link, my heart skipped a beat!"
 
Marin - The Legend of Zelda: A Links Awakening
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela