Recension - Playstation 4

Publicerad 2013-12-07 22:01:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Nu finns det en hel del nya och fräscha recensionen att finna på Gameelite.se, bland annat min recension på Playstation 4! Den ligger där tillsammans med en länk till min unboxing på konsolen för de som är intresserade. Men för de som hellre bara tittar på Unboxingen är det bara att klicka på filmklippet ett par rader ner ;)
 
 
Andra större recensioner som ni finner på Gameelite.se och som kanske kan vara av intresse är:
 
Super Mario 3D World
 
Ratchet & Clank: Nexus
 
Batman: Arkham Origins
 
The Legend of Zelda: A Link Between Two Worlds
 
Call of Duty: Ghosts
 
Nu när de flesta stora recensioner är skrivna ska det bli riktigt skönt att på riktigt få roa sig med Ps4:an, det har blivit på tok för lite lite av den varan, trots att jag haft den i mer än en vecka nu. Jag har en känsla av att jag kommer njuta av en del Resogun och Need For Speed under helgen :)
 
 
"No story is not worth hearing."
 
Angeal - Crisis Core: Final Fantasy VII
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela