Recension - Scribblenauts Unlimited Wii U

Publicerad 2013-12-19 11:34:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Då var sista recensionen denna sidan jul också skriven, vi får väl se om det hinner bli någon mer detta året eller om detta blir den sista recensionen år 2013. Om inget annat har det varit ett riktigt dunder-år som innehållit många häpnandsväckande spel. Vilket påminner mig om hur oändligt tacksam jag är för att jag fått recensera en stor del av alla de suveräna titlar från detta året och att jag nog inte varit lyckligare än såhär när det kommer till ett spel-år. Spel-året 2013 har sannerligen varit underbart.
 
Det påminner mig i sin tur om att jag nu under juletid borde försöka få ihop en topplista på de bästa spelen från år 2013, eller kanske en topplista på de bästa recensionsexemplaren år 2013? Nåja, någon form av topplista får det bli, eller kanske två? Bara vi hinner ta oss tiden att reflektera lite över allt vi hunnit uppleva under året så blir det nog bra ;)
I vilket fall som helst är det denna gången Scribblenauts Unlimited till Wii U som recenserats. Och ni hittar som vanligt recensionen på Gameelite.se! : )
 
 
"This is what you wanted, right? This is my promise I made to you..."
 
Shadow The Hedgehog - Sonic Adventure 2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela