Recensionsexemplar - Scribblenauts Unlimited Wii U

Publicerad 2013-12-10 23:42:23 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Jag har aldrig tidigare testat Scribblenauts, men har länge velat göra, så jag tänkte att det kanske kunde passa bra att testa det nu när det ändå släpps på Wii U. Det verkar till utsidan vara ämnat för yngre spelare, men grundar trots det allt gameplay i skrift och improvisation. Vilket förstås lockar mig en aning.
De spel som släppts har dessutom fått väldigt bra genomsnittliga betyg, vilket inte får mig att bli mindre intresserad. Det enda jag inte tycker om är att jag inte får recensionsexemplaret som en hard-copy, det har blivit lite mycket av de nedladdningsbara promo-varianterna på senare tid.
 
Det ska hur som helst bli väldigt intressant att testa Scribblenauts Unlimited :)
 
 
"I want to make them beautiful... but they allways turn out wrong!!!"
 
Dr. Steinman - Bioshock
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela