Angry Video Game Nerd

Publicerad 2013-07-18 16:01:00 i Allmänt, Youtube-tips,

Som jag några gånger tidigare tjatat om så finns det mycket kul på Youtube, The Completionist, Did You Know Gaming och så vidare. En del är rena inspirationskällor och en del är helt enkelt bara väldigt roliga. Angry Video Game Nerd är i just det anseendet ett riktigt bra exempel, med sina sjukt "arga recensioner" och extrema svordomar är han enligt mitt tycke en av de roligaste människorna på Youtube. 
 
Det är förmodligen den absolut första tv-spels-relaterade kanalen på Youtube som jag uppmärksammade och fortfarande en av de roligaste. Jag är förmodligen inte ensam om att tycka så, då James Rolfe - skapare av showen - kunnat ta det hela till nästa steg. Han är för tillfället är i full gång med utvecklandet av både en film och ett tv-spel som utgår från AVGN:s universum
 
Nya avsnitt kommer därför inte så ofta nu, men det ligger dock en hel uppsjö av äldre AVGN-avsnitt på kanalen "Cinemassacre" som man absolut borde ta en titt på om man inte gjort det tidigare. Och varför inte börja med en av de avsnitten jag själv först tittade på:
 
(Bered er på svordomar som ni aldrig upplevt dem tidigare :P)
 
 "It's easier to do a handstand while taking a shit."
 
Angry Video Game Nerd - Testing Power Glove
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela