Ännu mer spel :)

Publicerad 2013-07-24 13:05:00 i Retro, Spelsamling,

Igår kom det ett litet fint paket till mig på posten, riktigt fina grejer och till riktigt bra pris. Men trots det låga priset på just denna leverans så har jag nog i bara juli månad spräckt retro-spel-budgeten tre gånger om :S Nåja jag får väl visa vad jag köpt denna gången...
Titta vad som gömmer sig häääär :P
Komplett och i riktigt bra skick dessutom.
 
Det ska ju vara jag till att slösa så jäkla mycket pengar under sommaren, solen gör en på så gott humör och det känns som att man inte har ett enda bekymmer i hela världen... ända tills plånboken är tom. Men jag får tillägga att jag såklart är riktigt nöjd, jättefina saker och till riktigt bra pris. :D
 
 
"M-M-M-M-MONSTER KILL"
 
Narrator - Unreal Tournament
 
 

Kommentarer

Postat av: tobbe

Publicerad 2013-07-24 18:21:41

Kan du lägga upp bild på alla din spel? =)

Svar: Absolut, jag kan ta några översiktskort på hela samlingen :) Jag går igenom var spel för sig i lite mer detalj allt eftersom. Men jag kan tala om redan nu att jag inte har en jättestor samling, har inte samlat under så lång tid än :)
WhirlingCow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela