Mindre loppisfynd !

Publicerad 2013-07-20 14:33:00 i Spelsamling,

Det blev efter många om och men en runda till loppisen här i parken idag. Jag hade inga direkta förväntningar, men lyckades ändå hitta några spel som var värda ett köp. Närmare bestämt Ratchet & Clank, Project Gotham Racing, Pac Man, Gran Turismo och Burnout. Inga superspel på något vis, men fick trotsallt alla fem spel för under hundra kronor :)
 
Rent procentuellt tror jag nog att det bara på 40% av alla loppisar finns något värt att köpa, medan det typ 5% av gångerna finns något riktigt intressant och som förhoppningsvis ligger på ett vettigt pris. Nu bor jag visserligen i Blekinge och det kanske är ett mycket sämre utbud häromkring, men ska man se det rent statistiskt borde jag besöka omkring 40 loppisar till under sommaren innan jag hittar något som förhoppningsvis är lite extra ordinärt :P 
 
 
"I see... In other words, it's a hangout for losers."
 
Laharl - Disgea: Hour of Darkness
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela