Recension - Painkiller: Hell & Damnation

Publicerad 2013-07-07 23:25:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

 Herregud vad det känns hopplöst att skriva när man inte hittar någon inspiration. Jag tyckte Remember Me var för medelmåttigt för att väcka några direkta tankar som skulle kunna bidra till en vettig recension, men Painkiller var verkligen medelmåttornas medelmåtta. Spelet var så oinspirerande att jag till och med kände mig lite deppig ett tag. Jag menar, till och med bilden ovan får en att känna sig lite blå. (Ha...Ha...Ha :P) 
 
Nåja, det var i alla fall rätt så kul att skriva när jag väl kom igång, även om det inte blev ett perfekt sluresultat. Recensionen hittar ni även denna gång på Gameelite.se. :)
 
 
"Death will not be your end. Your soul will burn in hell forever!"
 
Dr. Malcolm Betruger - Doom III
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela