Pikmin 3 :D

Publicerad 2013-07-26 17:22:00 i Allmänt,

Yes ! Dagen då Pikmin 3 släpps är äntligen kommen. Har verkligen sett fram emot detta spelet ett riktigt bra tag, senaste titeln i serien släpptes ju bara ett par år efter första spelet, någon gång i mitten av gamecube-eran. Vi har visserligen för bara något år sedan fått se remakes av de båda föregående titlarna till Wii, med ett kontrollschema anpassat för Wii-moten, men det räknas knappt.
Det enda som kanske är lite fel med denna annars så positiva nyhet är att jag denna gången fick bli utan recensionsexemplar. Jag hade verkligen kunnat tänka mig att recensera Pikmin 3, men å andra sidan kan jag nu åtnjuta spelet i mitt eget tempo, utan någon press. Dessutom blir varken ni eller Gameelite utan recension för det, Chefsredaktören Mats har nämligen redan färdat spelet och därmed redan lagt upp en recension för er att läsa ; )        ----> Gameelite.se
 
Nu får ni däremot ursäkta mig, men jag ska med minsta möjliga ansträngning sträcka mig efter närmaste WiiU-Gamepad för att sedan luta mig tillbaka och tillbringa resten av kvällen framför mitt alldeles egna, purfärska exemplar av Pikmin 3!
 
"A strange thing has appeared before me. I had barely begun my search when it reared up as if it were waiting for me. It then dropped a single seed. What is it? Is it alive? Is it a machine? It resembles a vegetable on my home planet that we call an onion. I shall call this an Onion too."
 
Captain Olimar - Pikmin 1
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela