Recension - Resident Evil: Revelations

Publicerad 2013-06-04 09:15:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

God dag :)
 
Nu är Resident Evil: Revelations genomspelat och recenserat. Som jag nämde i mitt första blogginlägg kommer mina egna recension på spel jag nyligen spelat igenom att postas här med jämna mellanrum. Det kommer förmodligen inte bara röra sig om nya titlar, utan förmodligen även om ett och annat gammalt lir.
 
Recensionerna hittar ni på en spelsida som heter Gameelite.se. En sida som jag skrivit för lite till och från, under några års tid.
 
Nytt denna veckan är alltså Resident Evil: Revelations och recensionen finns på länken nedan :)
Resident Evil: Revelations recension
 
Äldre recensioner hittar ni under mitt namn på Gameelite.se eller via länken nedan.
 
"Where's everyone going? Bingo?"
Leon Scott Kennedy - Resident Evil: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela