The Last of Us är påväg hem till mig :D

Publicerad 2013-06-06 23:54:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Efter ett par dagars väntande har jag äntligen fått svar från redaktören på Gameelite. Jag kommer få hem The Last of Us tills på måndag (om jag har tur redan imorgon) och ska förhoppningsvis få upp en recension lagom till releasedagen. Jag är ruggigt taggad och grymt sugen på detta lir, ska bli riktigt kul :)
 
 
Trots recensionskopian som jag får hem skulle jag dock kunna tänka mig att köpa en limited-edition-version av spelet. Är lite svag för sådana prylar, men känns lite konstigt att köpa limited edition på en helt nystartad spelserie. I vilket fall som helst så är det Ellie-edition jag är sugen på och såhär ser den ut:
 
 
Ser smarrig ut ! Men vet inte om jag kommer inhandla den, kanske väntar på en uppföljare och slår till då istället, vet ju trotsallt inte vad jag tycker om spelet än.
 
“We have one king, one master. And his name is ‘Gaming,’and forever may he reign!”
Kevin Butler - E3 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela