Välkommen till GamingForLife !

Publicerad 2013-06-03 02:23:00 i Allmänt,

Hej och välkommen till GamingForLife :)
 
Denna blogg har jag startat för att att på något vis spegla mitt stora spelintresse.
 
Det kommer i framtiden förhoppningsvis finnas en del intressanta nyheter om allt inom spelvärlden här, tillsammans med en del av de recensioner jag själv skriver. Personliga tankar kring spel jag nyligen spelat eller tankar kring rykten och nyheter kommer förmodligen också vara en stor del av denna blogg.
 
Annat kul som jag planerar att posta här är mina framsteg inom min retrosamling, roliga klipp från allt inom spelvärlden, lets-plays, unboxings, spelhistoria, m m. Med andra ord kommer det att kretsa kring precis allt inom spelvärlden :)
 
 
"I don't want your damn lemons! What am I supposed to do with these?"
Cave Johnson - Portal 2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela