GamingForLife - Unboxing - Playstation 4

Publicerad 2013-11-30 18:19:00 i GamingForLife-Unboxing,

Det har sannerligen varit svårt att slita sig från spelen idag, det är nästan bara därför det tagit så lång tid innan unboxingen landat på tuben. Fast bara nästan, en annan stor anledning till att unboxingen dröjt fram till nu är mina hopplösa försök om att göra egen musik till denna typen av videoklipp... jag kör alltid fast och det blir aldrig något vettigt av det. Men det blir förhoppningsvis ändring på det i framtiden :)
 
 
I tidigare klipp har det kanske varit rätt så uppenbart vilka låtar jag använt mig av, men denna gång valde jag något jag tyckte kändes lite mer subtilt. Kan ni gissa vad det är för låt/ar jag använder i klippet ?
 
 
 
"Seeing as I’m such a nice guy, I’m gonna let you in on a little secret…
 
Cliff Fittir - Star Ocean 3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela