Recension - EDGE

Publicerad 2013-11-28 23:45:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Då blev minsann även recensionen på EDGE skriven, lagom innan Ps4:an anländer också (Bara 12 timmar kvar :D). Den blev visserligen inte så lång, men det är å andra sidan inte ett särskillt stort spel. Recensionen hinner dock inte laddas upp ikväll, då jag skickade in den på tok för sent, men den kommer självklart att finnas tillgänglig på Gameelite.se så fort chefsredaktören har laddat upp den.
 
Ni kanske undrar varför jag skriver om recensionen redan nu, när den ändå inte är uppladdad. Men anledningen till att jag skriver om recensionen redan nu är för att jag på obestämd tid troligtvis kommer vara fullt upptagen med Ps4:an från och med tidigt imorgon bitti ... Jag hoppas ni kan förlåta mig :P
Något annat som kan vara rätt så bra att veta är att den Playstation 4-exklusiva veckan kommer att dra igång under helgen och att det från och med denna helg kommer att bli en hel vecka av Ps4-snack här på bloggen. Så håll i er ;P
 
 
"It’s not the undead that I have a problem with. I kind of like them. It’s the normal people I can’t stand."
 
Nigel West Dickens- Undead Nightmare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela