Recensionsexemplar - Call of Duty: Ghosts

Publicerad 2013-11-04 22:12:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Mitt hemliga paket har inte anlänt än och jag har inte en aning om varför... men något som däremot har anlänt är Call of Duty Ghosts. Spelet släpps inatt kl: 24:00 i en mängd olika Gamestop-butiker och kommer likaså att finnas tillgängligt via Steam inatt efter tolvslaget. Själv har jag fått en promo-kod till spelet som redan nu ligger "för-laddat" på mitt Steam-konto och bara väntar på att spelas.
Även om det vid det här laget börjar likna en trend så känns det också denna gång lite synd att man får spelet så sent att man inte hinner skriva recensionen innan spelet är släppt. Hur som helst ska det bli spännande att se vad detta "next-gen-spel" har att erbjuda, trots att jag denna gång kommer att spela det på PC.
 
 
"Just another day at the office"
 
John Price - Call of Duty 4: Modern Warfare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela