Whirling Walkthroughs - Metroid Fusion & Pixeljunk Shooter

Publicerad 2013-11-20 23:58:00 i Whirling-Walkthroughs,

Nu var det ett par veckor sedan jag gjorde någon ny Walkthrough på GamingForLifes Youtube-kanal, så jag tänkte att det kanske kunde vara dags för det nu. Idag påbörjade jag nämligen en walkthrough på det nya recensions-exemplaret Pixeljunk. Jag hoppas att det kan vara värt en titt : )
 
Pixeljunk Shooter part 1:
 
Jag avslutade även Metroid-walkthroughn idag, det blev totalt 15 episoder. Men jag har hitintills inte samlat alla items så jag kan inte svara på om det kanske kommer ett par avsnitt till som visar vart de sista prylarna är.
 
Metroid Fusion part 14:
 
Matroid Fusion part 15:
 
 
"Hey punk! Don't you know how to treat a lady?"
 
Anthony Higgs - Metroid: Other M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela