Recensionsexemplar - Pokemon Y

Publicerad 2013-10-14 19:11:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Nu jäklar har jag kommit hem till Sverige och lilla Karlshamn igen :D Man kan kanske inte tro det, men det är helt underbart att vara hemma igen. Hemma vid min dator och alla mina konsoler ;P Men något som gör det hela ännu lite bättre och kanske till och med värt att fira är mitt precis hemkomna exemplar av Pokemon Y.
Det är snart dags att öppna denna lilla rackarn och se vad nästa generations Pokemon har att erbjuda. Jag längtar redan efter lukten av nyöppnat spel, vi alla vet ju hur gött det luktar :P Men först!... God mat med min lilla stackars förkylda sambo framför förra veckans avsnitt av Idol.
 
 
"The early bird gets the worm, or in this case, the Pokémon."
 
Professor Oak - Pokemon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela