Strömavbrott

Publicerad 2013-10-28 22:54:19 i Allmänt,

Ja, idag har jag och min sambo fått sitta här hemma i mörkret och uggla, vi har inte haft någon ström sedan kl:19:00 idag. Men trots det blev recensionen på Sonic Lost World färdig, och det tackar jag min bärbara dator för. Dessvärre kommer recensionen förmodligen inte upp förrän imorgon, om inte chefsredaktören råkar sitta online vid den här tiden förstås. Jag meddelar i vilket fall som helst när recensionen är på plats : )
Utöver recensionen har det dock inte blivit mycket vettigt gjort, mer än möjligtvis lite mys i höstmörkret i sällskap av sambon och ett par ljus. Med det sagt skulle jag skulle vilja säga att det kan vara nyttigt att vara utan elektroniken ibland, men jag vet inte riktigt om jag tror på det ; ) I vilket fall som helst så var det trots allt rätt så trevligt : )
 
 
"I'm gonna zap you!"
 
Lt. Surge - Pokémon Black & White 2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela