Vad gömmer sig i paketet måntro ? ; D

Publicerad 2013-10-04 23:45:00 i Allmänt,

Efter att posten lägligt nog försnillat mitt paket och levererat det till ett postkontor i Sölvesborg, istället för Karlshamn, fick jag så snällt sätta mig i bilen och bege mig. Paketet hamnade trots allt inte för långt bort, så efter en rätt stillsam bilresa ligger nu äntligen paketet hemma hos mig i tryggt förvar :D
 
Kan ni gissa vad paketet innehåller :P ? 
Jag kan kanske även passa på att locka med att det under helgen kommer att laddas upp en unboxing på det som döljer sig i paketet ; )
 
"Error knows a secret."
 
Villager - The Adventure of Link
 

Kommentarer

Postat av: B-man

Publicerad 2013-10-04 23:56:52

Nya Zelda Hd till wiiu?

Svar: Det kanske är bäst att avslöja det imorgon ;)
WhirlingCow

Postat av: Marcus

Publicerad 2013-10-05 08:16:09

Legend of zelda Wind waker HD Collector's Edition med Ganondorf figur. Köpte en sådan själv. Riktigt fin :)

Svar: Du hade så rätt så :D
WhirlingCow

Postat av: jennie pluggar i los angeles

Publicerad 2013-10-24 23:33:16

oh spännande;D

Svar: Haha, visst är det ;)
WhirlingCow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela