Youtube-tips: PeanutButterGamer

Publicerad 2013-10-12 17:00:12 i Youtube-tips,

Ja kära nån, nu har det gått på tok för lång tid sedan jag sist tipsade om ett Youtube-tips här på bloggen. Jag får helt enkelt skylla på att jag fortfarande är på semester och att det har blivit på tok för lite tid över till Youtube och bloggen i allmänhet. Men imorgon bär det av hemåt igen, så ni kan snart förvänta er en hel del mer action från min sida ; )
 
Tillsvidare tycker jag att vi kan ge PeanutButterGamer lite kärlek, inte bara för att han behöver det, utan även för att han förtjänar det : )
 
 
"I know what you're thinkin', this girl ain't cute... SHE'S HOT. Well, she's fifteen you pervert." 
 
PeanutButterGamer - Top 10 Cutest Characters in Video Games
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela