Ge mig mer GTA V!

Publicerad 2013-09-25 23:06:29 i Allmänt,

Ja herregud vad det har blivit mycket GTA V-spelande de senaste dagarna, jag är helt salig! Det är så roligt att jag knappt kan sätta ord på det. Allt från den enorma ytan till den extrema variationen mellan både karaktärer och olika sorters uppdrag gör att det känns som att man aldrig kommer tröttna. 
Faktum är att jag inte heller vill tröttna, jag mår ofärskämt bra av att spela detta spel och det ska bli ruggigt spännande att se hur detta äventyr slutar :D
 
 
"I'll be there later to sign the contracts. Just ignore the bodies…"
 
Trevor - GTA V
 

Kommentarer

Postat av: Johan Brodd

Publicerad 2013-09-26 06:15:28

Fan så najs då! Ja jag har ju inte låst upp Trevor, men jag har bokmärkt din blogg för vidare läsning.

Svar: Ja det är för jäkla kul. Då har du fortfarande mycket roligt att vänta dig av spelet :D Det låter ju kalas, kul att höra :)
WhirlingCow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela