GTA V - Recensionsexemplar ?

Publicerad 2013-09-17 17:06:00 i Allmänt,

Som det ser ut just nu kommer jag alltså få hem ett promo-ex (recensionsex) av GTA V. Detta är under alla omständigheter både på gott och ont, just för att jag i nuläget faktiskt hade kunnat sitta och spela GTA V. Om det inte vore för att paketet inte har dykt upp ännu och att jag precis avbokat mitt redan förhandsbokade exemplar bara för att jag visste att jag skulle få hem ett recensionsexemplar.
Man längtar ju inte mindre när man läser om allas första intryck av spelet och ser hur bra betyg det hitintills har fått av alla som recenserat det. Frågan är hur länge jag kommer behöva vänta innan det där paketet dimper ner i brevlådan ?
 
 
"Like it says in the book... We are both blessed and cursed."
 
Big Smoke - GTA: San Andreas
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela