Nyheter på GamingForLifes Youtube-kanal

Publicerad 2013-09-04 23:18:00 i Allmänt, Youtube-tips,

Nu har jag tillslut fått tummen ur ***** och lagt upp nästa del i Whirling-Walkthroughs. Jag passade även på att skapa ett nytt segment som heter GamingForLife High scores, och precis som det låter kommer denna sektion att innehålla just high scores av alla dess slag. Kom gärna med utmaningar eller tips på vad jag bör testa att slå för rekord, eller varför inte utmana mig personligen? ;)   
 
GamingForLife High scores: 
 
Whirling-Walkthroughs: 
 
 
"My clock is indicating the approach of sunset."
 
Captain Olimar - Pikmin
 

Kommentarer

Postat av: Kevin

Publicerad 2013-09-30 22:59:50

Hade gärna sett en video där du S:ar uppdrag 15 på Devil may cry 4 utan items! :)

Postat av: Kevin

Publicerad 2013-09-30 23:03:26

Hade gärna sett en video där du S:ar uppdrag 15 på DMD i Devil May Cry 4 utan att använda några items! :)

Svar: Haha, jag ska se om jag inte har spelet liggandes här någonstans. Om jag fortfarande har det kvar så ska jag minsann ge det ett försök :D Var ett tag sedan jag spelade det dock :P
WhirlingCow

Postat av: Kevin

Publicerad 2013-10-01 01:31:54

Låter fint, haha! :D Okej, men öva du tills du känner dej redo om du kan hitta det!

Svar: :D
WhirlingCow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela