Pop Fiction: The Ghost of Misery Mire

Publicerad 2013-09-06 16:13:00 i Allmänt,

Ett nytt avsnitt av Pop Fiction ? Ja tack! Efter första veckan på högskolan förtjänar både ni och jag lite ny rolig trivia, och allra helst då trivia om ett av allas favoritspel, A Link to The Past :)
 
 
 Något annat jag känner att både ni och jag förtjänar är lite fler Whirling-Walkthroughs. Just därför har jag redan påbörjat min nästkommande Walkthrough på spelet som jag för nuvarande är i full gång med att recensera, Brothers: A Tale of Two Sons. 
 
När jag lägger upp den vågar jag inte svara på, men det kommer förmodligen bli i samma veva som jag lägger upp nästa del i Metroid-Walkthroughn. Det vill säga någon gång under nästa vecka :)
 

"There are secrets where fairies don't live."
 
The Old Man - The Legend of  Zelda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela