Ett skepp kommer lastat

Publicerad 2014-04-04 16:54:59 i Retro, Spelsamling,

Spelsamlingen växer sakta men säkert, den hade såklart gärna fått växa i en något snabbare takt, men den blygsamma inkomst som studierna erbjuder lämnar - som man kanske kan förstå - inte speciellt mycket utrymme till spelsamlande. Trots det lyckades jag under veckans gång ändå rea hem ett gäng titlar till min lilla samling.
 
Det är utöver spelen på bilden nedan dessutom påväg ännu en leverans som jag hoppades skulle anlänt tills idag, men som förmodligen anländer någon gång under nästa vecka. Jag hade önskat att visa upp alla köp redan idag, men då allt inte lyckats komma fram än tänkte jag att det kanske inte skadar att visa vad som hittills landat i brevlådan :)
 
 
"Come back when you can put up a fight."
 
Meta Knight - Super Smash Bros. Brawl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela