InFamous: Second Son - blandade känslor

Publicerad 2014-04-25 23:55:00 i Allmänt,

InFamous är en spelserie som jag många gånger ratat och utav någon underlig anledning aldrig riktigt fastnat för. Trots det faktum att jag gillar open world spel och ändå ägnade ett relativt stort antal timmar till att lära mig hur första spelet fungerade.
 
Det är väl lite det som gör att jag blir förvirrad av mitt plötsliga intresse för InFamous: Second Son. Jag har verkligen fått upp ögonen för det på senaste och verkar numera inte riktigt kunna släppa det med blicken. Är det kanske för att det ser så jäkla bra ut ?...
...eller för att det har så fina färger ...
... kanske  för att det ser så kul ut... eller kanske för att det ser så nedrans coolt ut?
 
... eller är det helt enkelt för att det fått så himla bra betyg? -----------------------------------------> Gameelite.se!
 
 
"Every man is guilty of the good he did not do."
 
Voltaire - InFamous
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela