Post eller julklapp?

Publicerad 2014-04-29 22:07:00 i Retro, Spelsamling,

Ja ibland känns det nästan som att brevbäraren är lite av en jultomte, det är ju nästan alltid lika kul med brev eller post-paket, speciellt när man vet att det innehåller spel. Och just idag är det så pass kul med post att jag faktiskt inte riktigt kan hålla mig tills dess at alla paket har dykt upp i lådan, jag bara måste visa vad som trillade ner i lådan idag!
Det är kanske inte det vackraste exemplaret jag sett, och inte har det någon box heller, men jag tycker om det i alla fall. Det passar sig dessutom helt utmärkt med ett spel utan box då uppföljaren som också beställdes i helgen även den är i ungefär samma skick och utan box.
 
Utöver de två första Zelda-spelen beställde jag även ett hemligt spel från Storbritanien, som jag inom en rätt snar framtid hade tänkt att göra en retro unboxing på. Jag passade även på att rea ett par hyffsatt intressanta titlar på loppisen här i stan :)
Det blev, som ni kanske ser, den gamla klassikern Time Crisis på PS1 och en limited edition av Perfect Dark Zero till Xbox 360.
Och tillsammans med Zelda-kassetten ser det ju rätt skapligt ut, det är nästan så att man blir lite tårögd :')
 
 
"This nation will soon be mine. Ha, ha, ha, ha, ha! Ahh, the taste of revenge is sweet."
 
Sherudo Garo - Time Crisis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela