Recensionsexemplar - Trials Fusion (Sneak Peak, Preview)

Publicerad 2014-04-07 22:09:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Det är säkert några som redan har sett mina tillfälligt uppladdade filmklipp på Trials Fusion (Ps4) på Facebbok idag, så det kanske inte är något större avslöjande att jag fått hem ett recensionsexemplar/recensionskod på spelet.
Anledningen till att det redan dykt upp ett par klipp på Facebook är att det i dagsläget inte går att spela in filmklipp på Ps4:an via någon gamecapture-enhet, så jag var tvungen att spela in klippen via Ps4:ans egna inspelningsfunktion och sedan ladda upp klippet på Facebook för att sedan ladda ner det på datorn.
 
Hemskt vad omständigt det ska vara ibland... men jag vill ju så gärna visa er hur nya Trials ser ut och hur ballt det är... och ja, kanske testa hur inspelningen på Ps4:an fungerar i samma veva ; ) Hur som helst är spelet riktigt häftigt och Ps4:an tycker jag lyckas rätt så bra med inspelningen, ta er en titt vettja : D
 
 
"Fantastic. You remained resolute and resourceful in an atmosphere of extreme pessimism."
 
GLaDOS - Portal 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela