Spela Flappy... eller jag menar Happy Reaper ?

Publicerad 2014-04-01 23:43:00 i Nyheter,

Idag har det bokstavligt talat regnat första April skämt från alla möjliga håll och kanter, inte bara från vänner och bekanta, utan även från företag från världens alla hörn. Varav det mest minnesvärda enligt min mening kom från ICA och deras nya "självscanning", ICA Glasses.
 
Men även om det roligaste April skämtet (enligt mig) kommer från ICA i år har det även dykt upp en hel del spelrelaterade April Skämt från alla möjliga spelutvecklare världen över. Faktum är att det dykt upp så pass många att IGN till och med gjort en lista på några av de bästa.
 
Utgår man från listan i fråga så måste jag nog säga att Blizzards Flappy Bird kopia, "Happy Reaper", är en av de roligaste spelrelaterade April skämten idag. Titta på bilden nedan eller klicka på länken till höger så förstår du vad jag menar ; ) ----> Happy Reaper 
För att se den lista som IGN sammanställt är det bara att klicka ---> Här <--- ; )
 
 
"Not even death can save you from me."
 
Diablo - Diablo II
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela