Youtube-tips - Johnny VS (TheycallmeJohnny)

Publicerad 2014-04-06 21:01:00 i Allmänt, Youtube-tips,

Efter att ha spelat igenom Castlevania: Lords of Shadow 2 har det sakteligen gått upp för mig hur mycket jag gillar Castlevania och hur kul jag haft med många av seriens alla titlar som liten. Det har i sin tur fått mig att längta efter att spela igenom Castlevania: Symphony of The Night igen och kanske till och med försöka mig på en walkthrough av spelet så småningom.
 
Så för att tagga upp mina förväntningar inför den kommande genomspelningen tänkte jag att det kanske kunde vara passande att ta in andras nostalgiska tankar och reflektioner kring spelet. Just därför begav jag mig in på Youtube för att besöka en av de lite kvalitativare retro-recensenterna - Johnny - på kanalen TheycallmeJohnny.
 
Och då jag ändå inte tipsat om denna kanalen på bloggen än tänkte jag att det kanske kunde passa sig att göra det nu. Jag kan också tala om att det finns lite mer än bara recensioner att hitta på kanalen, det finns även en och annan Twitch-play och Lets-play att roa sig med, men det kan vi kanske ta en annan dag :)
 
 
"You shall regret those words. We will meet again."
 
Death - Castlevania: Symphony of The Night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela