Youtube-tips - Lord Karnage/Classic Game-room - Packaging Reviews

Publicerad 2014-04-27 21:35:00 i Youtube-tips,

Då var det äntligen dags för veckans Youtube-tips! Denna gången är det lite retro som gäller, och efter helgens loppis känns det rätt så passande... oroa er inte ni ska snart få se vad jag lyckades hitta :))

Det är inte vilken retro-kanal som helst jag tänkte tipsa om idag heller, utan en som faktiskt funnits på Youtube rätt så länge och som i dagens läge ligger på omkring 350 000 subscribers. Kanalen jag pratar om heter Lord Karnage/Classic Game-room och det jag tänkte att vi skulle ta en titt på just idag är sektionen för Lord Karnages "Packaging Reviews", där han mer eller mindre unboxar gamla spel och berättar vad han tycker om såväl box art som stil på boxen.

Jag kan kanske tillägga att en av de goaste detaljerna när det kommer till Lord Karnage är hans djupa stämma och perfekta berättar röst. Det är nästan något magiskt med den där stämman ;)

 

“I Like To Wear Shorts! They’re comfy and easy to wear!”

Youngster - Pokémon Red/Blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela