Donkey Kong Country: Tropical Freeze & The Last of Us: Left Behind

Publicerad 2014-02-10 23:12:00 i Allmänt,

Varför ska jag ha så jäkla dåligt med pengar denna måndaden och varför spenderar jag inte de få kronor jag har på rätt ställe? Det handlar ju inte om att jag inte visste att två riktigt intressanta titlar skulle komma denna månaden, utan det handlar snarare om extremt dålig planering. Suck !
Jag antar att jag bara har mig själv att skylla, men det svider verkligen att inte kunna köpa varken dlc:n till The Last of Us eller nya Donkey Kong förrän nästa månad. Donkey Kong Country kommer Gameelite i och för sig få in ett recensionsexemplar på, men det kommer chefsredaktören med största sannolikhet att recensera, då han älskar Donkey Kong.
 
Och det kan visserligen vara så att vi får in en promo-kod på The Last of Us-dlc:n på Gameelite nu i veckan, men det finns förstås ingen garanti på att det blir så... Men kanske om jag hoppas riktigt hårt? :P
Om inget annat får jag väl köpa The Last of Us-dlc:n och leva på bröd och vatten resten av månaden... Jag vet att dlc:n inte kostar mer än 150 kr, men så illa är det verkligen med pengarna just nu. Det är inte lätt att vara student ;)
 
Fram tills dess att jag vet om jag kommer få spela något av spelen denna månaden kan man ju alltid gotta sig med att andra får spela Donkey Kong Country: Tropical Freeze. Inte för att jag tror att det får en att må bättre. Men det får en garanterat att längta extra mycket och vi alla vet ju att den som väntar på något gott...
 
"Tell them that... Ellie is the little girl... who broke your fucking finger.”
 
Ellie - The Last of Us
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela