GamingForLife/Whirlingcow på Tumblr, Twitter och Instagram

Publicerad 2014-02-04 22:54:00 i Allmänt,

För ett tag sedan dök GamingForLife upp på Facebook i form av en Facebookgrupp. Tanken bakom gruppen var att alla Facebook intresserade läsare skulle kunna nå mig och andra läsare där igenom och på så vis kunna språkas vid om diverse spelrelaterade saker. Detta har för övrigt fungerat alldeles utmärkt tackvare trevliga och engagerade läsare :)
 
För de läsare som inte gillar Facebook har det sedan några månader tillbaka också funnits möjlighet att följa GamingForLife/Whirlingcow på Instagram. Men då förstås på Instagrams väldigt minimalistiska vis, det vill säga huvudsakligen i form av bilder. Utöver det så har det sedan lite mer än ett halvår tillbaka gått att besöka GamingForLife på Youtube... och genom Youtube har det sedan dykt upp tittare som på ett eller annat vis snubblat in på denna blogg.
 
Detta tycker jag förstås är jättekul och det värmer verkligen att se att det finns ett intresse för det jag gör, trots att det jag gör kanske inte är på det mest pompösa vis man kan tänka sig. Men vad som fattats under de senaste månaderna är ett socialt media för de tittare som inte är så hemma på det svenska språket, dvs. utöver Instagram. Just precis därför skapade jag mig, så sent som igår, ett konto på Twitter och Tumblr avsett för den skara människor som hellre läser, pratar och skriver till/om GamingForLife/Whirlingcow på engelska.
 
Vad jag vill komma till är helt enkelt att alla svenska läsare och tittare såklart är välkomna att besöka och följa mig även på dessa platser, och som ni förstår så kommer alltså allt jag gör och skriver där vara på engelska. I övrigt kommer allt att se ut som vanligt, men det kommer dock att dyka upp ett och annat "special-inlägg" på dessa platser. Så för de som inte vill missa något kan det kanske vara bra att veta vart ni hittar mig.
 
För att besöka Tumblr, som blir den engelska motsvarigheten till GamingForLife.blogg.se, är det bara att klicka på denna länken - - - > Tumblr.com
 
Och för att besöka Twitter, som blir den engelska motsvarigheten till GamingForLife's Facebook-grupp, är det bara att klicka på denna länken - - - > Twitter.com
 
Tills nästa inlägg här på bloggen vill jag även passa på att tacka alla er trevliga läsare för ert engagemang, både när det kommer till denna bloggen och bloggens Facebook-grupp. Tack! :)
 
"Did you know that people with guilty consciences are more easily startled by loud noises-[train horn] I'm sorry, I don't know why that went off."
 
GLaDOS - Portal 2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela