Recensionsexemplar - Castlevania: Lords of Shadow 2

Publicerad 2014-02-24 15:13:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Här går det undan! Jag hann inte mycket mer än stänga av Lococycle, sedan låg nästa recensionsexemplar i lådan...eller... inte riktigt så kanske, men nästan. 
Det ser tyvärr alltid lika tråkigt ut med de recensionsexemplar man får på Ps3, man blir alltid lika förvånad när man öppnar paketet. Det ser ju mer eller mindre ut som något slags hemmabygge. Men det är väl bara så det är antar jag.
 
I vilket fall som helst är det spelet på bilden ovan som jag denna gång får äran att recensera. Det är alltså uppföljaren till Castlevania: Lords of Shadow, det vill säga Lords of Shadow 2, som nu ska få sig en omgång och förmodligen även en Walkthrough.
 
Tyvärr spelade jag aldrig igenom Lords of Shadow (1), men det är förmodligen inget som kommer göra min upplevelse med Lords of Shadow 2 mycket sämre. Förhoppningsvis gör det bara äventyret ännu lite roligare, då det tackvare det faktum faktiskt var ett rätt bra tag sedan jag sist satte tänderna i ett Castlevania-spel. Vi får väl se hur detta går :)
 
 
"Your words are as empty as your soul! Mankind ill needs a savior such as you!"
 
Richter Belmont - Castlevania: Symphony of The Night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela