Recensionsexemplar - Thief

Publicerad 2014-02-28 18:41:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Jag vet inte om jag nämnde att speltorkan var över? I sådant fall skulle jag nog vilja upprepa mig själv lite och säga att speltorkan nu definitivt är över. Det var nämligen länge sedan jag hade såhär många spel att spela och recensera på en och samma gång och det hägrar dessutom fler borta i horisonten, därbland Metal Gear och Dark Souls.
 
Men just nu är det både Castlevania, Lococycle och Thief som jag spelar samtidigt, varav två som det återstår en recension på. Det är lite av en utmaning om man säger så :P
"Well done. Here comes the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that."

GLaDOS - Portal 2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela