Recensionsexemplar - Tomb Raider: Definitive Edition

Publicerad 2014-02-03 19:20:07 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Idag damp ett nytt brev från Gameelite ner i brevlådan, och denna gång var det Tomb Raider: Definitive Edition som låg i det lilla vadderade kuvertet. Det som är så bra, men samtidigt lite jobbigt att behöva säga även om detta spel, är att jag faktiskt inte tog mig tiden att spela igenom det när det släpptes någon gång under förra året.
 
Jag tycker jag säger det om de flesta spel nuförtiden... men anledningen till att jag inte spelade igenom just detta spel var att jag påbörjade äventyret tillsammans med min sambo, som råkade fastna rätt så ordentligt för allt vad det hade att erbjuda. Och snäll som jag är kunde jag inte förmå mig att störa henne mitt upp i sitt livs äventyr ;P
 
När hon väl var färdig hade jag redan påbörjat både det ena och det andra spelet, så det hamnade som så många andra spel mellan stolarna. Men det gör å andra sidan bara det så mycket mer intressant att få testa det nu.
 
 
"That's what my father used to say."
 
Lara Croft - Tomb Raider
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela