Youtube-tips - Jordan Underneath

Publicerad 2014-02-16 22:47:00 i Youtube-tips,

Då var det äntligen söndag och dags för veckans Youtube-tips!
 
Jag önskar bara att dagen varit lite längre så jag faktiskt kunde legat i soffan och slappat längre än vad jag haft tid med. Jag har dock hunnit ligga i soffan tillräckligt länge för att hitta något nytt och intressant att tipsa om. Eller snarare något intressant att återbesöka, jag har nämligen prenumererat på denna kanalen sedan ett tag tillbaka.
 
Kanalen jag syftar på heter Jordan Underneath och inriktar sig inte bara på spel i allmänhet, utan mer specifikt på spel ur ett mörkare perspektiv. Men även om skaparen bakom kanalen har ett något mörkare tänk så är det inte utan den där lilla glimten i ögat.
 
 
"Watch out! It's a monster!"
 
Jill Valentine - Resident Evil
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela