Första dagen 2014

Publicerad 2014-01-01 22:21:04 i Allmänt,

Då var det nya året infirat, men inte utan en del "bieffekter", dagen har nämligen till största del bestått av att hitta ett drägligt sätt att existera på. Trots det ska jag våga mig på lite Battlefield 4 på Pc i sällskap av en god vän om bara en liten stund, vi får väl ser hur det går.
Innan jag beger mig skulle jag vilja passa på att önska att 2014 blir ett minst lika bra spelår som 2013 och att vi alla kommer kunna få åtnjuta större delen alla de intressanta titlar som hägrar vid horisonten. Donkey Kong Counry: Tropical Freeze är nog det första spelet som står på listan för min del, sedan finns det nästan lite för mycket att se fram emot under resten av året. Watchdogs, Destiny, Mario Kart, Smash Bros, Infamous och Titanfall exempelvis. Det ska sannerligen bli ett spännande år :)
 
 
" You'll back me up, right?"
 
Huang 'Hannah' Shuyi - Battlefield 4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela