Hygglig deal på Gamestop

Publicerad 2014-01-14 20:42:00 i Spelsamling,

Det var minsann inte igår jag senast gjorde en Game Pickup... förmodligen mest på grund av att det med jämna mellanrum dykt upp både recensionsexemplar och nya spelköp. Men för bara ett par dagar sedan svängde jag inom Gamestop i Kristianstad för att byta in Battlefield 4 till Ps4, då jag precis infrskaffat mig Pc-verisonen, mot några spel som jag ändå ville lägga till i spelsamlingen. Vad jag hittade var detta: 
För ett ynka Battlefield 4 fick jag totalt 5 spel, varav minst fyra är riktiga topp-titlar. Fyra av dem blev betalda med hjälp av BF4 och det femte fick jag för en krona. Ibland lönar det sig tydligen att byta in sina spel!  Nu är visserligen Dragon Age inte planerat att läggas i samlingen, men jag tyckte att det kunde vara värt en krona. Dessutom får vi väl se om det blir värt att lägga i samlingen efter jag tagit mig tid att spela igenom det ;)
 
Spelen jag tänkt mig att börja plöja igenom är dock Uncharted 1, 2 och 3, jag har nämligen inte spelat igenom någon av de tre titlarna än.
 
 
" I'm sorry. I didn't realize you wanted him to shoot you. I can call in some more guards if you like."
 
Jonathan - Perfect Dark
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela