Whirling Walkthroughs - Förslag

Publicerad 2014-01-09 21:33:53 i Whirling-Walkthroughs,

Hittills har min Walkthrough-avdelning endast bestått av spel som jag själv varit intresserad av att göra en Walkthrough på. Och även om jag kommer fortsätta att göra Walkthroughs på spel som jag känner lite extra för så tänkte jag att det kanske kunde vara roligt att höra om ni har något spel som ni tycker jag borde göra en Walkthrough på. Eller om ni har några andra förslag på något ni vill se på Youtube-kanalen, det hade varit väldigt kul att få veta :)  
 
Tillsvidare finns det fler avsnitt uppe på den Walkthrough jag pysslar med just nu, nämligen Pixeljunk Shooter:
 
 
"Don't wish it were easier, wish you were better." 
 
Chief - Animal Crossing: New Leaf
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela