Whirling-Walkthroughs - Pikmin 3

Publicerad 2014-01-30 13:50:00 i Whirling-Walkthroughs,

Sista delen av Pixeljunk Shooters Walkthrough lades upp på Youtube så sent som igår och vad det innebär är att det nu nalkas en ny Walkthrough på GamingForLifes Youtube-Kanal. Just därför hittar ni just nu de två första avsnitten på en ny Walkthrough av Pikmin 3 på kanalen :)
Tanken är att jag under Walkthroughn ska se till att visa vart man finner alla "hemigheter" och på så vis bli 100% färdig med spelet innan jag når sista bossen. Det är också tänkt att jag ska försöka klara detta på mindre än 25 "Pikmindagar" (dvs. dagar i spelet), men om jag inte lyckas med detta så garanterar jag att bli färdig på mindre än 30 "Pikmindagar"
 
 
Här hittar ni de två första avsnitten:
 
 
 
"Large quantities of Piktamin U detected!"
 
S.S. Drake - Pikmin 3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela