Youtube-tips: Continue?

Publicerad 2014-01-05 12:47:00 i Youtube-tips,

Denna helg befinner jag mig i Åre, men det ska väl inte behöva förstöra den numera heliga Youtubesöndagen? Nej precis, just därför tog jag mig tiden att leta upp ett Youtube-tips straxt innan jag åkte. Vad jag denna gång lyckades hitta var en för mig relativt ny show som heter Continue? Den kretsar förstås även den kring Tv-spel, men inriktar sig framförallt på den frågan man rätt ofta ställer sig själv första gången man testar ett nytt spel. Nämligen om det är värt att fortsätta spela
 
 
 
“There are three kinds of people in the world: people who can't believe anything, suckers who believe everything, and a few of us who can face the truth.” 
 
Larry Correia - Monster Hunter International
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela