Destiny Beta

Publicerad 2014-07-17 10:00:00 i Nyheter,

Jag vet inte riktigt om detta inlägg går under kategorin nyheter egentligen, men veckans mest intressanta händelse är utan tvekan den mycket efterlängtade Destiny Betan som drar igång redan idag. Jag har såklart sett till att få delta och kommer lägga så många timmar jag hinner på Betan under de nästan två veckor som den pågår.
För de som inte har haft möjlighet att får tag i en Beta kod kan jag tala om att jag kommer posta minst en Gameplay-video på Youtube under den kommande veckan, vilket kanske lägger lite plåster på såren?
Om inget annat kan man kanske med lite tur fortfarande få tag på en Beta nyckel om man förhandsbokar spelet på Webhallen, det var nämligen där jag fick tag på min Beta nyckel för en vecka sedan. Det skadar ju inte att testa, då det inte kostar något att förhandsboka menar jag. Det kan visserligen ta ett par dagar innan koden kommer.
 
 
För de som har fått tag på en kod hoppas jag att vi ses online :)
 
 

"Men...keep your eyes down range, fingers on your triggers, and we all go home in one piece."

 

Sergeant Avery Junior Johnson - Halo: Combat Evolved 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela