Ny Trailer - Far Cry 4 & Sunset Overdrive

Publicerad 2014-07-03 23:42:00 i Nyheter,

Det mest intressanta bland denna veckans alla nyheter måste nog vara den nya trailern på Far Cry 4 och den nya multiplayer trailern på Sunset Overdrive. Far Cry ser bara bättre och bättre ut i mina ögon och det blir succesivt mer och mer självklart att det så småningom kommer bli ett köp. Den nya trilern må kanske inte ha så mycket nytt att säga, men den påminner verkligen om vilket grymt intryck spelet gjorde under E3.
 
 
Sunset Overdrive är å andra sidan kanske inget spel som jag initiellt trodde att jag skulle fastna för, men den nya multiplayer trailern fick mig ändå att tänka om. Jag är nämligen lite svag för detta med co-op ;)
 

 

"Take me into your heart. Accept me as your saviour. Nail me to the fucking cross and let me be REBORN!"

Vaas - Far Cry 3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela