Sommaruppehåll!

Publicerad 2014-07-27 09:40:00 i Allmänt,

Yes! Precis som överskriften lyder kommer jag härmed att ha ett mindre sommaruppehåll här på bloggen. Anledningen till detta är att jag känner för att vara helt fri ett par veckor för att få chans att hämta ny kraft och ny inspiration inför kommande läsår.
 
Men frukta icke, det är inte så hemskt som det låter, om bara några veckor är jag förhoppningsvis tillbaka och förhoppningsvis skrivgladare än någonsin. Känner jag mig själv rätt finns det dock risk att jag inte kommer kunna hålla mig från att skriva, så det är möjligt att det likväl dyker upp ett och annat slentrianmässigt inlägg under de kommande veckorna.
 
Avslutningsvis vill jag önska alla en fortsatt trevlig sommar, samt bjuda på några klipp från Destiny Betan:
 
 
 
 
"Sure you wouldn't rather take a seat?"
 
Cortana - Halo: Combat Evolved
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela