Youtube-tips - RubberNinja: Cartoons!

Publicerad 2014-07-06 22:03:00 i Youtube-tips,

Som jag många gånger tidigare påpekat ligger Game Grumps, Steam Train och allt annat som är relaterat till Egoraptor mig väldigt varmt om hjärtat och RubberNinja är ännu en kanal som har ett väldigt starkt samband med just Egoraptor. Det är nämligen en av "Game Grumps/Steam Train-gängets" personligheter - Ross - som håller i kanalen, vilket för mig nästan gör det till ett måste att tipsa om den här på bloggen.
 
Ross är för övrigt - precis som Arin - riktigt grym på att animera och teckna, vilket klippet nedan vittnar om. Det fina i det hela är också att han har precis samma goa humor som Arin och är om inget annat ännu lite mer skruvad i de animeringar han gör. Ta er en titt så förstår ni vad jag menar ;) 
Men även om klippet är rätt skruvat förstår jag nog ändå Ross frustration kring hela "Pokémon-grejen", designen och tänket bakom en del Pokémon kan man faktiskt fundera lite över ibland... och ja jag tänker bland annat på er Honedge och Vanilluxe!
 
 
"Let's eat fast so we can eat again!"
 
Ash Ketchum - Pokémon Series
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela